Tuesday, December 09, 2008

我的心太乱,要一些空白~

最近的心情,突然变得不稳定。。。

时起时落~
不知道为什么,就是很混乱~

平日笑脸迎人的我,
其实背后藏着许多不为人知的秘密。。。
知道我秘密的人也不多~
能够告诉他们的,我都说了。。。
剩下的,还是得收起来

有时真得很累~
好想把自己的想法都喊出来
就是无法轻松办到!!!

很在意别人目光的我,
从来不会把自己的“七情六欲”写在脸上,
所以。。。
就不得不一直伪装自己,
让自己表现得“得得体体”。。。

真是在自寻烦恼~

*********************************************

感觉自己生活越来越颓废。。。
就是没有心读书。。。

有一直在怀疑自己有没有选错科。。。
其实
很明显自己不喜欢这科,
当别人问起:“为什么不干脆修其它科目呢?”
我只会回答:“不懂咧。。。现念完这个再说吧!”
自己就是很没有主见。。。

其实
应该是自己没有勇气去做任何改变吧。。。
因为担心到时候的结果
又不是我想要的~

家里五代同堂~
而我排行第三代最后一个。。。
但整个家族却很在意我的所作所为、一举一动~
一点都不轻松!
为什么大家那么在意我的发展?
有时想越轨、做一些疯狂的事情都不能~
拜托!!! 我只是个普通人~
你们用不着要每天update我的最新情况吧!
I need my privacy!!!!!


*********************************************

通常我的部落格里,
只会记载生活中的趣事,
从未在这里表达自己内心的感觉。。。
但最近实在无法安奈自己的情绪~

“我的心太乱,要一些空白
老天在不在,
忘了为我来安排。。。。”

周传雄认为
也许是老天忘了他的存在
没为他安排~

周家仪却认为
也许老天应该去休息休息
让我自己来安排~

*********************************************

里面真的很暗

6 comments:

Angel Sung said...

猪头.






























































































































































加油.

Millie said...

jia yee~!!!jia you~~!!dan shi bu yao jia fei~~!! =P

Shane Wong said...

I do not think that is what people think of you that makes the difference. Dont you feel that, the whole blog entry, it was you who minds who you are. =)

Sometimes, putting down the "impact" on how people look at you, will definitely help in some ways. This is normal. Just be who you are and live it to the fullest. If one gonna mind who you are and what you are, do you think that that one makes a good friend?

Everyone makes wrong decisions. Doesnt matter if it is gonna be one time, two times or times of infinite, what is more important, is that do not regret of the choices you have made. If it gonna be a mistake, then treat it as a lesson, turn back and walk again, fell down,stand up again. 每一堂人生课都必须交学费的.

This life is yours. There will always be a solution to every problem. Just take it naturally and easily, slowly, everything will be crsytal clear. Just remember that whatever it gonna be, there will always be someone around you that can guide you out. =) Cheers

howe said...

pro reply wei~~

u're quite alright being urself...

jia you la, jia yee...

take k..

purple_0116 said...

tak boleh follow - -

purple_0116 said...

tak boleh follow - -